Svetainės struktūra www.vgtu.lt Mano VGTU Medeinė
Transporto inžinerijos fakultetas Apie fakultetą Naujausia informacija Automobilių inžinerijos katedros doc. dr. M. Melaika dalyvavo AVL kompanijos organizuotoje konferencijoje Geteborge
Transporto inžinerijos fakultetas
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (8 5) 274 4797
El. paštas tif@vgtu.lt

Automobilių inžinerijos katedros doc. dr. M. Melaika dalyvavo AVL kompanijos organizuotoje konferencijoje Geteborge

2017-12-22
Automobilių inžinerijos katedros doc. dr. M. Melaika dalyvavo AVL kompanijos organizuotoje konferencijoje Geteborge
2017-11-30 Transporto inžinerijos fakulteto Automobilių inžinerijos katedros doc. dr. Mindaugas Melaika dalyvavo AVL kompanijos organizuotoje konferencijoje „Development in Motion‟ Geteborge, Švedijoje.

Pranešimus skaitė gerai žinomų tarptautinių kompanijų Volvo Cars, Jaguar, Land Rover, AVL atstovai. Pranešimai skaityti apie tai kaip intensyviai elektrifikuojamas transportas, apie planus statyti Europoje didžiausią transporto priemonių baterijų gamyklą, su kokiais iššūkiais susiduria gamintojai atlikdami vidaus degimo variklių bandymus, apie vidaus degimo varikliuose naudojamas alyvas ir jų priedus mažinančius trinties nuostolius.

Konferencijos metu pristatytas kompanijos Einride T-Pod miesto sunkvežimis. Elektrinis, visiškai autonominis sunkvežimis, turintis keturis skanuojančius aplinką lazerius, keletą filmuojančių ir atvaizdus analizuojančių kamerų, atstumo jutiklius. Ši transporto priemonė bus pristatyta visuomenei artimiausiu metu.

Didelio susidomėjimo sulaukė Volvo Cars pristatymas apie hibridinės pavaros panaudojimo optimizavimą mokantis iš jau nuvažiuotų vairuotojo distancijų. Transporto priemonės variklio valdymo blokas mokosi iš vairuotojo, t. y. kur vairuotojas dažniausiai važiuoja, kokiais režimais ir greičiais važiuoja. Kitą kartą važiuojant tuo pačiu maršrutu, valdymo blokas parenka optimalų vidaus degimo variklio ir elektros variklio darbo režimą, t. y. ar reikia važiuoti vidaus degimo varikliu, ar reikia įjungti elektros variklio pavarą, ar įvažiuojama į greitkelį, ar į miestą. Naudojant šią sistemą mažinamos degalų sąnaudos, kenksmingų išmetamųjų deginių kiekis.

AVL kompanija taip pat pristatė savo virtualios realybės sistemą, kurioje, panaudojant virtualios realybės akinius, galima virtualiai vaikščioti po suprojektuotas variklių, transmisijų bandymų patalpas. Tokiu būdu yra optimizuojamos ir lengvinamos darbuotojų darbo sąlygos bei greitinamas transporto priemonių ar variklių bandymų procesas.
    • Puslapio administratoriai:
    • Rasa Prentkovskienė
    • Virginija Bobinienė
    • Eglė Dabulevičiūtė
    • Lijana Maskeliūnaitė
    • Justė Kareivaitė